niedziela, 29 września 2013

Rozdział 7

Po występie przyszedł do mnie Leon:
-Świetnie ci poszło Violu!
-Dziękuję tobie też dobrze poszło :)
-Violu chciałbym być z toba nie moge bez ciebie żyć wiem że jest między nami Thomas ale ja chcę z tobą być proszę!!!
-Leon to nie takie proste....
-Ale co nie jest proste!? Dam ci jeszcze czas do przemyślenia tej sprawy proszę odezwij się szybko !!!
-Dobrze ale potrzebuje troche czasu!!!
-Dobrze do zobaczenia!!!
I pocałował mnie na dowidzenia.

*Studio 21

-Musze wam powiedzieć że to było świetne poprostu nie do opisania!!!-podniecał się Antonio.
-Tak to było wspaniałe!!-Dodał Pablo.
-Dziękujemy !!!
-To już  koniec zajęć na dziś.
-Hej Violu wpadniesz dziś do mnie Cami będzie na takie piżama party!!!-zaprasza Fran.
-Dobrze na którą mam być?
-Na 19.30 tylko kolacji nie jedz u mnie wszystko będzie !!!
-Dobrze do zobaczenia :) 
-Pa :)

*Dom Violetty

-Cześć tato !
-Cześć !
-Dziś idę o 19.30 do Francescy na piżama party !!!!
-Dobrze tylko tam nie przesadzacie !!!
-Dobrze dobrze :)

  *19.00 

-Tato to ja się zbieram podwieziesz mnie?
-Jasne!
-Idź do samochodu ja zaraz przyjdę.
-Dobrze tylko się pospiesz!

*Dom Fran

-Cześć Fran już jestem a Cami już jest?
-Tak !
-Fajnie dziś  było na występie przydało by się więcej takich prawda ?-Cami 
-Tak masz racje!!-odpowiedziały Fran i Viola.
 -Violu a jak ci się układa z Leonem ???  
-...

Hej dziś miałam trochę wolnego czasu więc udało mi się napisac nowy rozdział proszę o komentarze jeśli będzie ich więcej będę pisała nowe rozdziały !!!! Jak myślicie czy Violetta będzie z Leonem???

 

5 komentarzy:

  1. fajny rozdziałek tylko pisz dłuzsze xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdziałek extra tylko bardzo krótki!:(;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Viola będzie z Leośkiem
    I zgadzam się z poprzednimi komentarzami, rozdział króciutki

    OdpowiedzUsuń
  4. pliss niech viola będzie z leosiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam ale teraz nie mam czasu pisac rozdziałów ! :( ;(

    OdpowiedzUsuń