sobota, 10 sierpnia 2013

Rozdział 2 Miłe zaproszenie

Angie.
-Angie!?!? Co ty tu robisz ?! - przerazili się Violetta i Herman.
-Ja... ja muszę wam coś ważnego powiedzieć!
-No prosze to niech pani mówi! - powiedział zaciekawiony Herman.
-Violu... jestem..... twoją.... ciocią...!Jestem siostrą twojej mamy.
-Cooooo????? - wykrzyknęli razem Viola i Herman.
W drodze do domu wszyscy sobie wszystko wyjaśnili i umówili się żeby wszystko zostało po staremu. Po powrocie  do domu Violetta idzie do studia.



*Studio 21 

Gdy szłam w stronę studia zobaczyłam bardzo szczęśliwą Francesce.
-Hej Fran co tam u ciebie co taka szczęśliwa ???
-Hej dziś Luca spytał mnie czy zaśpiewam piosenkę w Resto! I oczywiście zgodziłam się !!!
-O to fajnie :D
-Ale to nie tylko ta jedna szczęśliwa wiadomość jest także 2 :)
-Jaka ??
-Luca spytał się jeszcze czy mogli by też wszyscy wystąpić zaśpiewać i zatańczyć coś. Oczywiście też odpowiedziałam że tak ale powiedziałam że raczej tak bo nie wiem czy wszyscy się zgodzą!!
-Fran to fantastyczna wiadomość. Ja się zgadzam myślę że reszta też!! Choćmy  zapytać !!
-Dobrze idziemy. :)


 








3 komentarze:

  1. Boski rozdziałek oby tak dalej. Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie. Tylko mogłabyś wprowadzić trochę więcej zdarzeń i emocji ale jak chcesz, tak też fajnie;)
    TYNA

    OdpowiedzUsuń