sobota, 24 sierpnia 2013

Rozdział 5 Wypadek

..."Veo veo".
-Kochani uczniowie to już ostatnia próba proszę więc dać z siebie wszystko, zaśpiewać i zatańczyć jak najlepiej umiecie. ZACZYNAMY !!!-zapowiedział podekscytowany Beto.
Ostatnia próba trwa w najlepsze gdy nagle Ludmiła upada...
-Ludmiło nic ci nie jest!
-Nie wiem chyba skręciłam kostkę !

-No to szybko Pablo odpalaj samochód a my z Ludmiłą zaraz przyjdziemy - mówi przestraszona Angie !
-Jak to przyjdziemy ja nie dam rady iść Tomi pomóż mi !!
-Dobrze Thomas Leon chodźcie do mnie przenieście ją do samochodu!
-Myy??
-Tak wy szybko.
-Dobrze.
Po paru minutach Angie, Pablo i Ludmiła byli już w drodze do szpitala.
-Dobrze, że Ludmiła śpiewała tam gdzie wszyscy bo nie musimy robić zmian poradzicie sobie bez niej.

Przepraszam że krótki rozdział ale i tak mało osób czyta mojego bloga a nie mam teraz za bardzo czasu na pisanie rozdziałów więc PRZEPRASZAM !!!!

1 komentarz: