wtorek, 13 sierpnia 2013

Rozdział 4

 *Resto Band

- Andres, Andres, Andres gdzie jesteś ???Ooo tutaj choć Naty, Naty szybko.Buuu!!!!
-Ludmiłaaaaaaa....!!!!!!!!!
Andres trzymał sok z czarnej porzeczki który się wylał na Ludmiłę gdy go przestraszyła.
-Ooo nie Andres coś ty narobił!!! Naty idziemyy!!!!!!!
-Ludmiła Ludmiła ja nie chciałem!!!!
-Hhahahahha- śmiała się Camila.
-Nic jej będzie nie martw się Andres!
-Naprawde ??
-Tak a co ona od ciebie chciała ?
-Nie wiem.
-Dobra chodźmy do studia.
-No chodźmy.

 *Studio 21

-Przepraszam uczniowie chcemy coś ogłosić-zapowiedział Pablo.
-Dziś zrobimy ostatnią próbę przed jutrzejszym występem w Resto myślę że dobrze wyjdzie,wczoraj poszło wam świetnie mam nadzieje że dziś też wam będzie-oznajmił Antonio.
-Tak, wczoraj było świetnie Antonio ma racje, pamiętajcie uczniowie jutro musicie dać z siebie wszystko-Pablo.
-Dobrze dzieci a teraz zapraszam do klas-powiedziała Angie.
-Już idziemy.

*Łazienka w studiu 

-Naty i jak da się zmyć tą plamę ?
-Nie przepraszam Ludmi, ale nie mogę tego zmyć.
-Oj Naty,Naty ty niezdaro!!! Naty leć szybko do mojej szafki tam mam zawsze ubrania na zmianę tylko szybko!!!
-Już biegnę..,!!!!
-Już Ludmi mam.
-No to dobrze.
-Ooo już o wiele lepiej choć już do klasy Naty.

*Studio 21 

 Próba piosenek trwa.
-Dobrze czyli tak wszyscy śpiewają ''On beat'' a Francesca śpiewa...
 

Jak myślicie co zaśpiewa Francesca????

 

 

 

 

 

 


 

2 komentarze: